Olej na plátně, 78 x 60 cm, rámováno, signováno vpravo dole Al Schneiderka. Impresionisticky pojaté zátiší diváka na první pohled zaujme svou oku lahodící barevností a jemnou prací se světlem. Jednoduchá kompozice sestávající z kytice lučního kvítí v malovaném porcelánovém džbánu umístěném na okenním parapetu je ukázkovou studií daného žánru. Ačkoliv technicky je plátno pojaté velkými plochými tahy štětce, i přesto jimi Schneiderka dokáže zachytit takové detaily jako je ornamentální kresba na džbánku nebo jemné okvětní lístky barevné květeny. Schneiderka své malířské studium započal u prof. Rumplera a Sochaczevského na Akademii ve Vídni a posléze pokračoval na Julianově akademii u prof. Debaque v Paříži. V období první světové války pobýval a tvořil v Dolomitech. Po válce se vrátil na vídeňskou akademii, kde se spřátelil s Rajkem Šubicem a spolu s ním odjel do tehdejší Jugoslávie. V roce 1924 byl jmenován vedoucím výpravy opery, nejprve v Lublani a poté v Dalmátském království se sídlem ve Splitu, kde působil do roku 1929. V Jugoslávii se Schneiderka živil jako pedagog, přednášel dějiny umění a estetiku. V roce 1934 se A. Scheiderka vrátil do Československa, usadil se na Moravě, na svém rodném Valašsku, kde maloval motivy Beskyd. Vedle malby krajin a květin se věnoval také divadelní scénografii; jako výtvarný poradce se uplatnil při natáčení hraných i dokumentárních filmů a zabýval se rovněž knižními ilustracemi.