Mixed media, 103 x 73 cm, rámováno, pod sklem, signováno zezadu. Široké veřejnosti známý český autor instalací a současného umění zde přednáší svou myšlenku tzv. postnaturalia. Myšlenky, která nás uvádí do světa, kde je příroda, fauna vytvořena z produktů lidské společnosti. Nejedná se ani tak o samotné výrobky civilizace, ale spíše o produkty zbytkové, které autor recykluje do nových forem a dává jim novou užitnou formu. Hledíme na jakési květy podobající se rozpučeným pampeliškám, s jejich dmoucím se chmýřím kulatého tvaru, který stejně jako stonek a prazáklad, ze kterého post naturální květ vyrůstá, je tvořen recyklovaným materiálem spotřebního života dnešní společnosti. Díla Kryštofa Kintery jsou hmotnou hyperbolou tohoto civilizačního konání a jakousi provokací a zdviženým prstem nejen pro samotného diváka stojícího před dílem, ale i pro jmenovanou společnost jako takovou. Umělec se svým přístupem proslavil nejen na českém uměleckém poli, ale taktéž i na poli světovém. Za příklad lze uvést jako právě probíhající výstavu v pražském centru DOX, tak i pro autora překotnou výstavu v italském městě Reggio Emilia, v rámci slavné sbírky Maramotti.