Asamblážový objekt na černé desce, 75,5 x 80 cm, rámováno, pod sklem, značeno na zadní straně objektu. Karel Trinkewitz byl umělec mnoha talentů. Věnoval se poezii, české próze a zároveň byl i výtvarníkem, kdy měl v oblibě především typografické koláže. Přestože se narodil v Čechách česko-německé rodině, značnou část života strávil v Německu. Mohl za to zejména minulý režim, který Trinkewitze nejprve vyhazuje ze studia práv. Z této doby se Trinkewitz angažuje jako textař a reklamní grafik. V průběhu 70. let, kdy se politická situace opět vyostřuje, je Trinkewitz vyslýchán StB a už takto napjatou situaci zhorší Trinkewitzovo podepsání Charty 77. Z toho důvodu je odejit z Československa, odkud se vydává do Hamburku. Tvorba tohoto malíře byla značně ovlivněna skupinou kolem Jiřího Koláře a stal se také jedním ze zakladatelů Klubu konkretistů. Nabízená asambláž je zajímavou ukázkou kolážových prací autora, které vznikají volbou slov, jež seřazena k sobě vyplňují plochu, ale většinou nevytváří smysluplný text. V Kafkovi ovšem autor promítl svou vášeň v japonské poezii typu haiku. Sestavení jednotlivých objektů v asambláži odkazuje k macevě, tedy k židovskému náhrobnímu kameni. Autor tak vzdal hold k 70. výročí smrti spisovatele Franze Kafky.