Mixed media na dřevěné desce, 103 x 73 x 10,5 cm, datace 2020, signováno zezadu K. Kintera 2020. Předložené dílo s názvem Postnaturalie pochází z tvorby Kryštofa Kintery, který je jednou z nejvýraznějších postav současného českého umění. Kintera je známý svým inovativním přístupem k sochařství a instalacím, kde kombinuje technologii, odpadní materiály a běžné předměty, které transformuje do nečekaných a často ironických nebo kritických podob. Dílo zobrazuje hybridní objekt, který kombinuje technologické prvky, elektrické dráty a cementovou hmotu, přičemž nad objektem ční květina s jemným a přírodním vzhledem. Tento kontrast mezi přírodním a umělým světem je klíčovým aspektem Kinterovy tvorby, která často zkoumá vztah mezi technologií, moderní společností a přírodou. V tomto konkrétním díle můžeme vidět kritiku nebo reflexi toho, jak moderní technologie, zobrazená jako chaotická spleť drátů a elektronických komponentů, interaguje s přírodním světem, zde ztělesněným květinou, která vyčnívá z umělé hmoty. Autorova tvorba se často pohybuje na hraně mezi absurditou a hlubokou reflexí současných společenských problémů. V jeho dílech se objevují motivy environmentálních krizí, konzumerismu a technologické závislosti. Použití všedních materiálů a odpadů v jeho instalacích je nejen uměleckým gestem, ale i environmentálním komentářem, který vybízí diváka k zamyšlení nad tím, jak lidstvo využívá a často i zneužívá přírodní i technologické zdroje. Tento objekt je charakteristický pro Kinterovu tvorbu svým groteskním a lehce humorným ztvárněním, které v sobě nese podnět k hlubším úvahám. Dílo, které zde vidíme, je tedy zástupcem jeho širšího tvůrčího přístupu, který mísí humor, ironii, ale také kritický pohled na společenské fenomény.